Eind mei is George Grégoire met pensioen gegaan en is hij voorzitter van de Rotary Club Hoorn geworden. Op zondag 26 mei heeft hij afscheid genomen van sportcentrum Vredehof met als thema “Last Dance First Steps”. In plaats van cadeaus heeft hij gevraagd om een bedrag te schenken aan het goede doel ‘Hospice Dignitas’. George heeft van dichtbij de betekenis van onze hospicezorg ervaren omdat een dierbare van hem onze gast is geweest. Mede daarom wilde hij Dignitas helpen.

Afgelopen donderdag is George samen met Antoinette Sanger langs gekomen bij Dignitas. Samen hebben zij het ingezamelde bedrag bekend gemaakt door een symbolische cheque aan Ingrid Heidema, directeur-bestuurder te overhandigen.
Een gift van maar liefst € 6.200,= ! Dit bedrag is bedoeld als bijdrage om de opfrissing van onze huiskamer, waar o.a. een nieuwe vloer, bank, fauteuils, tafels en stoelen voor nodig zijn, mogelijk te maken. Wij, medewerkers en vrijwilligers zijn ontzettend blij met deze fantastische gift en hulp aan Dignitas.